dimecres, 6 de setembre del 2017

TORNEM-HI




S'han acabat les vacances. L'agost l'hem passat fora, una setmana a Irlanda -un país d'un verd omnipresent i on el temps canvia de manera inesperada diverses vegades al llarg del dia- i a Noruega, fent d'avis. Els darrers dies he anat reenganxant-me a la feina, poc a poc, des del poblet de la meva esposa, a la Catalunya de Ponent. A la meva esposa li queda aquest mes de setembre per jubilar-se i jo m'estic plantejant molt seriosament la possibilitat que aquest sigui el meu darrer curs laboral. Aquesta possibilitat em fa encarar el retorn d'una manera una mica especial. La tornada a la feina, per a mi, no és mai pausada: treballs de final de màster, gestions de pràctiques i de doctorat t'obliguen a "posar-te les piles" des del primer moment. Per altra part, ara reprenem -si és que durant les vacances els hem pogut oblidar- els problemes i les incerteses amb que vam acabar juliol. Problemes i incerteses a nivell de la meva Universitat, del sistema universitari i educatiu en general però també en l'àmbit social i polític, amb un referèndum d'autodeterminació per a Catalunya anunciat per d'aquí menys d'un mes. Som-hi doncs i et desitjo que, tot i la complexitat del moment, tinguis un bon curs... o, almenys, un curs acceptable.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada